The Roaring Motors - International Trackmania Forever Team
The Roaring Motors Forum Index
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 Welcome 
Welcome Guest to The Roaring Motors Forum! 
[WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM
Goto page: <  1, 2, 3, 4, 5, 6  >

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    The Roaring Motors Forum Index :: 3,2,1 ... GO! :: → FIGHT US! ← :: War Archive
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Armored
RM Friend

Nation TM: France
Login TM: hugo-94
Male Capricorn

PostPosted: Sat 2 May 2015 - 17:05    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

PublicitéSupprimer les publicités ?
Bon de notre côté c'est ok pour le samedi 9 mai à 21h , ont peut bloquer cette date les RM ? ( T’inquiète pas Lars nous aussi on aura de bon joueurs absent Wink )

Côté Serveur , ont peut en avoir de disponible , mais comme c'est vous qui avez proposer le match , ont peut aller sur le vôtre comme vous décidez .

So, our team is okay for Sunday 9th May 9pm, we can choose this date right? (don't worry Lars, we will have good players absent too Wink )
Back to top
Visit poster’s website
Chach
Inactive

Nation TM: USA, FRA
Login TM: praga318487788
Male Scorpio

PostPosted: Sat 2 May 2015 - 17:06    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

I think it's better to open a new doodle... Smile
Back to top
Armored
RM Friend

Male Capricorn

PostPosted: Sat 2 May 2015 - 19:49    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

Ok j'ai pris en compte vos demande , voici le nouveau doodle officiel et définitif du match --> Doodle

Ok I have considered your request, here is the new official and final doodle of the match --> Doodle
Back to top
Visit poster’s website
Lars
Warrior
Warrior

Nation TM: Germany
Login TM: xxxlarswixxx
Login TM²: larswi
Male Sagittarius

PostPosted: Sat 2 May 2015 - 19:59    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

yep, a new doodle sounds good :p

Back to top
Visit poster’s website
Chach
Inactive

Male Scorpio

PostPosted: Sat 2 May 2015 - 22:04    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

Super Wink Merci beaucoup Wink
Je remplis ça!!! On va bien finir par trouver une date bordeyl^^

So, guys, fill out the new doodle as we still need to select a date!!!!
Back to top
Chevalier
Leader
Leader

Nation TM: Luxembourg
Login TM: chevalier_xiv
Login TM²: chevalier
Male Aquarius

PostPosted: Sat 2 May 2015 - 23:27    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

Done.

Moi les samedis, c'est difficile à prévoir si je suis là ou pas. Il y aura un samedi, probablement le 9, ou d'office je serai pas là. Dès que j'ai confirmation je vous dit quoi Wink
Lustrax
RM Friend

Login TM: sacha.g
Male Capricorn

PostPosted: Sun 3 May 2015 - 00:20    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

DONE  Okay

Male Capricorn

PostPosted: Tue 5 May 2015 - 09:27    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

[FR] Merci d'avoir rempli le doodle, alors après analyse, la meilleur date retenue serait pour le dimanche 17 mai à 21h, confirmez-vous cette date ? Merci à vous

[EN] Thank you for having filled  the doodle, then after analysis, the best dates restraint would be for Sunday, May 17th at 9 pm, do you confirm this date? Thanks to you

Okay
Back to top
Visit poster’s website
Lustrax
RM Friend

Login TM: sacha.g
Male Capricorn

PostPosted: Tue 5 May 2015 - 11:33    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

I think thats ok for me =)

Male Scorpio

PostPosted: Tue 5 May 2015 - 13:02    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

So... Won't be there^^'

Bon ben... Je serais pas là^ ^'
Back to top
Chach
Inactive

Male Scorpio

PostPosted: Tue 5 May 2015 - 13:06    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

Faut voir avec Lars, car le Dimanche d'après, le 24, à 21h00, exactement les mêmes joueurs seraient là (un TML en plus) sauf Lars, mais comme il est là à 20h, je vois si on peux arranger l'horaire pour lui ou si lui surtout peut s'arranger^^
Back to top
Chevalier
Leader
Leader

Nation TM: Luxembourg
Login TM: chevalier_xiv
Login TM²: chevalier
Male Aquarius

PostPosted: Tue 5 May 2015 - 14:13    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

Oui mais je veux Camus moi.

Je suis pour le Samedi 23 mai plutot.

A vous de voir.
Chach
Inactive

Male Scorpio

PostPosted: Tue 5 May 2015 - 15:47    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

On va jamais se mettre d'accord  Crying or Very sad
Back to top
Lars
Warrior
Warrior

Nation TM: Germany
Login TM: xxxlarswixxx
Login TM²: larswi
Male Sagittarius

PostPosted: Wed 6 May 2015 - 19:30    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

21 o'clock is too late.. i dont want drive until 23:30-0:00 
23rd may or 30th may are good days as well 

Last edited by Lars on Wed 6 May 2015 - 22:56; edited 1 time in total
Back to top
Visit poster’s website
Chach
Inactive

Male Scorpio

PostPosted: Wed 6 May 2015 - 19:51    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM Reply with quote

Indeed, 23rd May or 30th are good, but cheva' isn't here xD

Sure u won't be there at this time Dav'? :P
Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 00:22    Post subject: [WAR FINISHED - VICTORY FOR RM] Tmleague vs RM

Back to top
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    The Roaring Motors Forum Index :: 3,2,1 ... GO! :: → FIGHT US! ← :: War Archive All times are GMT + 2 Hours
Goto page: <  1, 2, 3, 4, 5, 6  >
Page 5 of 6

Jump to:  

Index | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation